ریحانهریحانه، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

ریحانه هدیه ای از عرش الهی

بوی عیدی بوی سبزه بوی اومدن تو

1393/2/14 12:05
نویسنده : فرانک
180 بازدید
اشتراک گذاری

ریحانه ام بهارم

مدتی بود بخاطر مشغله های زیاد از نوشتن وبلاگت دور بودم امیدوارم که بتونم امسال منظمتر باشم و همه وقایع زیبای زندگی نازدانه دخترم و بموقع ثبت و ضبط کنم. اینجا موقع کاشتن سبزه های عید بود که چند تایی از دونه ها رو تو باغچه کاشتیم. و تو با لذت تمام بیلچه خودت و برداشتیو این مهم و به انجام رسوندی. زیباترین غزل زندگی...

و بالاخره زمان تحویل سال 1393 شد و تو یگانه دخترم بسیار زیبا سفره هفت سین امسال ما رو چیدی. ریحانه جان من بسیار به سفره هفت سین مقیدم و همیشه دوست دارم هفت سین و توی سفره بچینم نه روی میز چون زیباییش به سفره پهن کردن و دور اون نشستنه. تخم مرغهای سفالی که توی مهد رنگ کرده بودین و خلاصه همه سفره رو با ذوق و شوق تمام چیدی و ...

و سال 1393 تحویل شد. لحظه تحویل سال یکی از بهترین لحظات عمر ماست. توی این لحظه قرآن خوندیم و دعا کردیم. برای همه ظهور حضرت و سلامتی همه و اینکه این سال برای ما سالی پر از خوبی خیر و برکت باشه. میدونی مامان امسال سال بسیار حساس و مهمی تو زندگی ما سه نفره. وضعیت کاری بابا، من و رفتن تو به یک پیش دبستان خوب و خیلی مسائل دیگه امیدوارم همه چیز خوب پیش بره و دعای همیشگیم از خدای مهربون اینه که خدایا آنی و کمتر از آنی ما رو بحال خودمون وا مگذار و همیشه دستای ما رو بگیر چون تو همیشه بهترینها رو برای بنده هات میخوای. آمین

و دوم فروردین هم که سالروز مبارک تولد تو بود. امسال دوتا جشن تولد داشتی اولیش خود روز دوم و خونوادگی بود و دومیش 9 اردیبهشت توی سالن مهدکودک هادی هدی بود.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)