ریحانهریحانه، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

ریحانه هدیه ای از عرش الهی

ورود با شکوهت به پیش دبستان

1393/7/3 1:11
نویسنده : فرانک
139 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ورودت به مرحله جدید زندگیت مبارک

ریحانه ام نمی دونی توی لباس پیش دبستانت چقدر با وقار بودی چقدر بهت میومد مثل ماه تابان میدرخشیدی عکسات گویای حرفامن. من محو تماشای قامت زیبا و نازنین تو بودم که بین همه میدرخشیدی. سا شنبه اول مهر 1393 ساعت 8 صبح به پیش دبستان شایستگان رفتی و کلاس بندی شدی. کلاس 6 کلاست بود و اسم معلمتون خانم آل عمران. خیلی خوشحال بودی و خیلی خوب همکاری کردی. بعضی از بچه ها گریه و بیتابی میکردن و تو دختر ناز من مثل یک خانم باوقار و باشحصیت توی صف ایستادی و بعدم به کلاس رفتین و حدود نیم ساعت بعد ما هم اومدیم پیشتون و باتون عکس گرفتیم. خاطره اولین روزت اینه که من همون کیف مهد کودکت و برات آماده کرده بودم که هم سالم بود و هم نو و هم گرون خریده بودم و یه خرس روش بود و چرخدار هم بود تا با خودت ببری ولی وقتی همه رو با کیفهای جدید و مدرسه ای دیدم بلافاصله بعد از تعطیل شدنتا بردمت پاساژ امام رضا و بهترین کیفی که خودت دوست داشتی و برات خریدم.

ریحانه ام برات بهترینهارو از خدای مهربون میخوام و از صمیم قلبم امیدوارم همیشه ایام سربلند باشی و به بالاترین درجات علمی و فهم و اندیشه برسی.

پسندها (1)

نظرات (0)