ریحانهریحانه، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

ریحانه هدیه ای از عرش الهی

اتمام مرحله 1 تراشه های الماس

1392/4/3 3:17
نویسنده : فرانک
166 بازدید
اشتراک گذاری

ریحانه ای زیباترین خلقت هستی من:

امروز تو تونستی مرحله 1 تراشه ها رو تموم کنی و کتاب اولت و بخونی. نمی دونی چه شور و شعفی داشتم. واقعاً از آقای زمانی تشکر می کنم که به این زیبایی به تو خوندن و آموخت. همیشه امتحان و لغتش استرس ایجاد میکنه ولی با این روش امتحان نه که استرس زا بلکه بسیار شیرینه. من اولین باری که مطلب مربوط به کتاب خوندن نیلوفر دختر اقای زمانی رو توی مجله خوندم خیلی برام جالب بود. و همیشه آرزو داشتم که منهم بتونم به بچه خودم توی سنین پایین خوندن و یاد بدم. که به لطف خدا این دعای من محقق شد. هر چند وقتیکه این فیلمهای تراشه ها رو از تلویزیون میدیدم و اولین بار که بسته تراشه هارو تحویل گرفتم باورم نمیشد که روش پربازدهی باشه و بیشتر جهت آشنایی با حروف الفبا و کلمات سفارش این بسته رو دادم. ولی بلطف باریتعالی تو الان یکی از بچه های کم سن باسواد این مرز و بومی. بهت تبریک میگم مادر. امیدوارم تا پایان مراحل چهارم به همین خوبی پیش بری و بتونی کتابهاتو خودت بخونی.

خلاصه اینکه اون لحظه با هیچ چیز دیگه ای توی دنیا قابل مقایسه نبود. کتاب خوندن تو همه خستگیهای من و بابا رو بدر کرد. نمی دونی چه انرژی مضاعفی به من داد با اینکه سرماخورده بودم، واقعاً سرحالم آورد. صورت بابا وقتیکه میخوندی دیدنی بود هر کلمه خوندنت صورتشو بازتر و غرق در شادی میکرد. شب خییییییییییییییییییییلی خوبی بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

بابای ملیسا
3 تیر 92 13:09
سلام . ضمن عرض تبریک به مناسبت نیمه شعبان ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . خوشحال میشم اگر دلنوشته های یک پدر در مورد دخترش رو بخونید و یک یادگاری هر چند یک شاخه گل برای دخترم به یادگار بزارید . منتظر حضور سبزتون هستیم .






تشکر می کنم چشم حتما.







علی
3 تیر 92 23:15
آفرین.ایشالله دانشگاهت








ممنون پسرخاله عزیزم. همینطور هم تو. امیدوارم توی هر رشته ای که دوست داری قبول بشی و به مراحل بالای علمی برسی.














Maryam
7 تیر 92 5:30
azizaaam behet tabrik migam
omidvaram dar tamame marahele zendigit movafagh bashiiii

ممنونم مریم جان ایشالا قبولی تو توی دانشگاه تو رشته ای که دلت می خواد خانم دکتر من.