ریحانهریحانه، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

ریحانه هدیه ای از عرش الهی

مجموعه کتابهای ریحانه

1392/6/21 19:35
نویسنده : فرانک
763 بازدید
اشتراک گذاری

این کتاب اطلاعات بسیار خوبی در مورد حیوانات کوهستانی به کودک آموزش میدهد.

این کتاب  اطلاعات بسیار خوبی در مورد حیوانات کوهستانی به کودک آموزش میدهد.

مجموعه خوبی از بعضی مثلهای قدیمی است که برای کودک تازگی خاصی دارد. البته بنظر من برای 5 سال به بالا مناسبتر است.

قصه هایی با معنا و مضمون مثلهای قدیمی و برای کودک جالب است.

روشهای جالبی از بیان احساسات را به کودک یاد میدهد.

با ذکر مثالها بیانگر شرح مفصلی از احساساتی است که کودک همواره با آنها روبروست

کتابهای بامزه ای از حیوانات جنگل هستند که داستانهای جذابی برای کودک دارند.

مجموعه ای از شعرهای با مضمون و آهنگین که گاهاً خود من بیشتر از کودک لذت میبرم.

از نام کتاب هم پیداست و آهنگهای قشنگی دارند.

بخاطر وزن زیبای شعرها برای دختر بچه ها هم کاربرد دارد.

کتابهای انگشتی که ریحانه بسیار با اینها بازی کرده و مشغول شده. کتابهای خییییییییییلی خوبی هستند.

این مجموعه کتابها هم نکات آموزشی خیلی خوبی دارند.

مجمعه ای است بینظیر که کلیه موضوعات و مطالب مورد نیاز برای کار با کودک را در خود گنجانده من که بارها قسمتهای حل شده را پاک کردم و ریحانه دوباره حل کرد و هر بار دقیقتر و منظمتر.

مجموعه ای از مارپیچها و مازها که ریحانه عاشق حل کردن اینهاست و اینها هم چندین و چندبار حل شده اند.

این مجموعه کتابها هم در کنار کتابهای حواستو جمع کن بسسسسسسسیار عالی اند.

کتابهای آفرین دختر و یا پسر گلم نکات تربیتی را بسیار ظریف و موشکافانه در قالب رفتارهای یک دختر و یا پسر بچه گنجانده شده و بصورت تربیت غیر مستقیم بسیار مؤثر بوده خصوصاً در مورد دکتر رفتن.

بعضی از شعرهایی که تا بحال شنیده ایم و لی کامل یاد نگرفته ایم را یاد میگیریم.

این سه کتاب را من و ریحانه بارها و بارها خوانده ایم خیلی قشنگ و صمیمی هستند.

در مورد همه کودکان متولد شده در همه ماههای سال شعر های خیلی خوبی دارد. همیشه در تولدها ریحانه یکی از این کتابها را هدیه میداد و من شعرش و با صدای بلند برای همه میخواندم و بقیه دست میزدند و فضای خیلی پر شور و شادی ایجاد میشد.

کتابهای فسقلی ها که هر کتاب بیانگر یک کودک با خصوصیات خاصی است. که البته کاربرد این کتابها بسیار بایستی ظریف و با دقت انجام شود چراکه ممکن است کودک الگوبرداری غلط کند و جواب عکس بگیریم.

کتابهای مربوط به دوران طفولیت ریحانه 2 سال به بعد بخصوص کتاب مامان بیا جیش دارم را بارهاااااااا خواندیم و جواب نمی گرفتیم و واقعاً مأیوس می شدم تا بالاخره خانم بزرگ شد.

سری کامل انتشارات هنرور که شعرهای جذاب و  خواندنی دارد و نسل اندر نسل خوانده شده اند و میشوند و خواهند شد و همیشه طراوت و تازگی دارند.

کتابهای پونی ها که بلحاظ گرافیک و شعرهای موزون اونها بسیار جذابند.

کتابهای کیتی هم که مربوط به دوران طفولیت است و خیلی کاربرد داشتند.

کتابهای دورا و دیه گو که بعضی لغات انگلیسی را از اینها یاد گرفت.

مجموعه کتابهای یاسمن را هم تا 3 سالگی بسیار خواندیم از جلدشان معلوم است.

مجموعه می می نی هم بسیار پرکاربرد بود و شعرهاش خیلی آهنگین و قشنگ هستن حالا هم اگر کتاب جدیدی از این مجموعه چاپ بشه بازم برمیداره و براش جذابه.

قصه های خواب که بعضی هاش معنا و مفهوم دارند و بعضی خیلی سطحی هستند.

داستانهای معروف جهان که بسیار علاقمندم مجموعه بسیار بزرگ و ارزشمندی از این دست کتابها را گردآوری کنم.

کتاب پنج انگشت دست مصطفی رحماندوست. هدیه ای از طرف بهار دوست ریحانه

یادگاری از دوران کودکی خودم که با خواندن اون برای ریحانه خاطرات گذشته برام تداعی شدند.

داستان بسیار آموزنده ای که بارها و بارها مادرم برای ما می گفت و شعری با این مضمون: اونوقت مستونت بود فکر زمستونت نبود. و این متن ملکه ذهن من بود.

کتاب های زبان ریحانه

کتابهای متفرقه داستان و شعر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)