ریحانهریحانه، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

ریحانه هدیه ای از عرش الهی

تجربه اولین استخر رفتن ریحانه

1392/6/21 20:31
نویسنده : فرانک
193 بازدید
اشتراک گذاری

ریحانه من

دیروز برای اولین بار به خودم جرإت دادم و بردمت به استخر از آلودگی و کلر آب نگران بودم ولی بالاخره دل به دریا زدم و با خودمون تیوپ بردیم که زیر آب نری و رفتیم به استخر.

ریحانه جانم کاش میشد اون لحظه ورودت به آب و برای همیشه ثبت و ضبط کرد. شور و شوقت قابل وصف نیست بندرت دیده بودم با بازیهای دیگه اینقدر ذوق کنی ولی صدای شادی و جیغ زدن هات توی استخر پیچیده بود با مریم دختر خاله ات رفته بودیم اونقدر خوش گذشت که اصلا متوجه گذران زمان نبودیم برعکس زمانهایی که خودم تنهایی میرفتم. لحظه لحظه های بودن با تو و دیدن شادی تو برای من زیباترین و ناب ترین لحظات زندگی من هستند. حتماً میدونی و بارها بهت گفتم از بزرگترین آرزوهای من برای تو یکی اینه که همیشه با اعتماد بنفس و قوی باشی و دیگری همیشه ایام شاد و سرخوش باشی در همه حالات و راضی به رضای یکتا ایزد منان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)